Tabata/HIIT

Tabata/ HIIT

Az edzésen a szuperintenzív és a laza szakaszok váltakoznak.
Ez a módszer kedvezően hat az anyagcsere kiegyensúlyozottabbá tételére, illetve effektíven hat az izmokban lévő anyagcserére is, amelyek hozzájárulnak a zsírégetéshez.
Edzéseinken változatos eszköztárral dolgozunk, de fontos szerepet töltenek be a saját testsùlyos gyakorlatok is.
Minden gyakorlatnak van könnyített és nehezített verziója, így valóban mindenki az egyéni maximumán pörgetheti az intenzív szakaszt.
A fő oka annak, hogy a HIIT program a kardió edzésnél nagyobb mértékben csökkenti a testzsírt, abban rejlik, hogy a HIIT program után az anyagcsere kiegyensúlyozottabbá válik.
Neked Ajánlom ezt az Edzés formát, amennyiben
* kiegészítenéd konditermi edzéseidet egy kis kardióval, de azt túl monotonnak és időigényesnek találod
*jó alapállóképességgel rendelkezel, de a jelenlegi testhelyzetedben nincs időd minden nap edzeni.
* törekszel a testösszetétel optimalizálására (testzsírt arány csökkentése az izom arány növelése)Fontos: ez nem egy kezdő technika! Amíg nincs egy alap állóképességed, addig ne ugorj fejest a HIIT-be, mert sok lesz elsőre, ezt garantáljuk!
Továbbá Fontos megjegyezni, hogy a HIIT edzésbe csak akkor vágj bele, ha egészséges vagy. (szív és keringés rendben)



Az edzésre előzetes bejelentkezés NEM szükséges, de örömmel veszem, ha jelzed érdeklődésedet ITT.

Kérlek hozz magaddal megfelelő mennyiségű folyadékot, szükség lesz a pótlásra!