Kovács Edit

Kovács Edit vagyok három gyermek édesanyja. Hét éve kezdtem el aktívan sportolni a mozgás szeretete és öröme miatt. 2019-ben végeztem aerobik sportoktatóként és gerinctrénerként. A legjobb tudásom szerint szeretnék segíteni, motivációval szolgálni az elindulásban a vendégeknek. Minden kezdet nehéz, de megígérhetem számodra a jó hangulatot és a változást a testedben, a lelkedben a teljes test átmozgatásával, erősítésével és nyújtásával. 

Aerobic

Számtalan jótékony hatását érezhetjük magunkon, ráadásul a legtöbbet akár már az első alkalom után is. Így jobb lesz a közérzetünk, a szívritmusunk alacsonyabbá válik, jobb állóképességet és fizikai teljesítőképességet érhetünk el. Mindemellett pedig csökkenni fog a testsúlyunk, valamint a szív-és érrendszeri betegségek kialakulásának a kockázata is alacsonyabbá válik. Következzen egy rövid felsorolás az aerobik legfontosabb jótékony hatásairól: - Különösen jelentős változások figyelhetőek meg a szívben, az érrendszerben, valamint a tüdőben is. Ennek megfelelően megnő a szív bal kamrája, és megvastagodnak a kamrafalak is. Ezek miatt érezhetően megnő a szív teljesítőképessége is mind nyugalmi, mind terhelés alatt levő állapotában is. - A vérnyomás is csökken, ami külön áldás a magas vérnyomásban szenvedő betegek számára - Az egyre intenzívebb vérkeringés miatt megnő az oxigén felvétele, ami javítja a test hőszabályzását is. - Továbbá jelentősen megnövekedik a szervezetünk energiaszintje is, a testtömeg viszont csökkenésnek indul. - A test izomtömege is növekedni fog, amivel egyszerre javul az állóképességünk is. - A koleszterinszint is normalizálódik az aerobik edzések hatására. - Egyre erősebbé válnak az inak és az ínszalagok is, és az izomsejtek mérete is növekedésnek indul. - A csontok állapotára és erősségére is csak pozitív hatásokkal van az aerobik. - Az asztma tüneteit is hatékonyan képes lecsökkentetni. - A rendszeres aerobikozásnak köszönhetően jobb anyagcsere-egyensúlyt érhetünk el

Dinamikus gerinctréning

A dinamikus gerinctréning alatt edződnek a törzs izmai, miközben a pulzus is emelkedik. Egy 60 perces óra alatt nem a fogyás a fő szempont, sokkal inkább az, hogy alakot formál, javítja az izomtónust, és edzi a hát, a has, a csípő, a váll és a karok izmait. 

Senior gerinctréning

Idősebb korosztály számra ajánlott,
A Senior gerinctréning fontossága 3 alappilléren nyugszik, erősít, mobilizál és nyújt. Ez által a testnek könnyebb, gördülékenyebb mozgást, az izmoknak ideális fejlődést biztosít.
A gerinctréning megerősíti a gerinc stabilitásáért felelős törzsizmokat és ugyanakkor mobilizálja a gerincet, ennek köszönhetően rengeteg pozitív hatása van a szervezetre: Megszünteti a nyaki, derék-, hát és a gerincfájdalmakat. Megelőzi a gerinc és mozgásszervi problémák kialakulását és javítja az állóképességet.
Minden kedves senior érdeklődőt szívesen várunk!