Szalai Gabriella

Szalai Gabriella vagyok - pre-, rehabilitációs tréner, csoportos fitnesz instruktor, okleveles pilates oktató.
Három gyermekem van, akikre férjemmel együtt nagyon büszkék vagyunk.
Eredetileg közgazdásznak készültem, idegenforgalom és szálloda, valamint pénzügy szakirányon is szereztem főiskolai diplomát.
Mivel gyermekkoromban versenyszerűen kézilabdáztam, a sport szeretete mindig jelen volt az életemben. Az életmódváltást azonban csak első gyermekem, Marcell megszületése (2007) hozta el. Az a törekvés, hogy a gyermekemnek a legjobbat, a legegészségesebbet és a legszebbet szeretném, megérlelte bennem az elhatározást a változtatásra. 2009-ben végeztem csoportos fitnesz instruktorként, azóta folyamatosan képzem magam, elsősorban a gerinc egészségét szem előtt tartó preventív szemléletű edzésformák területén.

Pilates&Spine&Core

A Pilates&Spine&Core órán a klasszikus pilates elemeit ötvözzük a gerinctréing és core-tréning elemeivel. Méghozzá azért, mert közel 10 éves edzői tapasztalatom azt mutatja, hogy a színtiszta pilates elemekből álló óra 10 emberből 8-nak tökéletes, de a maradék kettőnek nem hozza meg az üdvözítő hatást. Ezért aztán a core tréning alapelve szerint az órán minden izomláncra állítok össze feladatokat, és ezek között szerepelnek mindenki számára hasznos pilates gyakorlatok is. Emellett az órán minden irányban és síkban átmozgatjuk a gerincünket!

TUDTAD? A rossz testtartásból, mozgásszegény életmódból adódó hát-és derékfájás megelőzhető. Sőt ha már kialakult, egy jól felépített gerinctréninggel megszüntethető.

Az órán gyakran dolgozunk eszközökkel: soft ball, rugalmas ellenállás, bot, flexi-bar.

Kinek ajánlott az óra?

Elsősorban ajánlott az ülő munkát végzőknek, illetve azoknak, akiknek krónikus hátfájdalmaik vannak. Továbbá:

  • a stresszes életmódot folytatóknak
  • kisgyermekes anyukáknak, akik újra szeretnének formába jönni
  • nőknek, akik szép, harmonikus alakot szeretnének
  • férfiaknak, akik arányos, szálkás izomzatra vágynak
  • idősebbeknek, akik energiát szeretnének nyerni, és izomzatukat szeretnék erősíteni
  • az alternatív edzésmódszerek szerelmeseinek


3D Jóga

Jóga a nyugati ember számára

A 3D (dinamikus) jóga órán a klasszikus jóga alapgyakorlatait (ászanáit) használjuk, azokat kiegészítjük, gyakorlatsorokat építünk fel, így alakítjuk ki a dinamikus, úgynevezett flow jelleget. Egyik gyakorlatból épül a másik, ötvözzük a hagyományos jógapózokat a gerincedzés elemeivel, melyből létrejön egy tudatos, mégis izgalmas jógagyakorlás.

Ha az aerobik típusú órákon nem érzed igazán jól magad, de fizikailag alaposan megdolgoztató edzésre vágysz, ahol az egyes gyakorlatokat csak párszor ismételjük, nem pedig megszámlálhatatlan guggolást és térdhúzást kell végezned, akkor próbáld ki a dinamikus jógát!

Erős, feszes, szálkás izmokat, egészséges, stabil, rugalmas gerincet nyersz általa. Célunk az erő és a hajlékonyság fejlesztése, a megrövidült izmok nyújtása, a gyenge izmok erősítése, a gerinc karbantartása - ezáltal egy funkcionálisan egészséges test elérése.

A dinamikus jóga gyakorlatai tökéletesen alkalmasak a gerinc edzésére, tornájára, a rossz tartásból, ülőmunkából adódó hát- és derékproblémák megszüntetésére.

Az óra igazi kihívást jelent fizikai értelemben, mentálisan viszont tökéletesen ellazít, relaxál. Szinte újjászületve távozik a vendég.

TripleX Mobility

A TripleX Mobility a nagysikerű, háromlépcsős TripleX training® nagy létszámú csoportos óra keretein belül is alkalmazható első lépcsője, a mobilizáció.Az óra célja a gerinc működését, stabilitását befolyásoló ízületek, területek mobilizálása .Ha egy ízület nem kellőképpen mobil, egy másik ízület vagy éppen a gerinc próbálja a kieső mobilitást pótolni. Ez a kompenzáló mozgás észrevétlenül írja át az idegrendszerben a helyes mozgásmintákat. A téves minták pedig, mint egy nem megfelelően elhelyezett alkatrész egy gépben, előbb-utóbb károsítják az ízületeket, többek között a gerinc ízületeit is, ami már egyenes út a fájdalomhoz.
Gyere, mobilizálj velünk! Előzd meg a derékfájást!